Monday, September 20, 2010

وام قرض‌الحسنه وديعه مسکن سوددار شد!

براساس اعلام مسئولان وزارت مسکن، وام 4 تا 12 ميليون توماني وديعه رهن مسکن  شمال تهران به ميزان نامحدود قرار است از ابتداي مهرماه امسال پرداخت شود. اين نوع وام به متقاضياني که قصد ساخت، انبوه‌سازي و تجميع در بافتهاي فرسوده را دارند، پرداخت خواهد شد.

در اين ميان، احمد صادقي معاون وزير مسکن و شهرسازي در حالي چندي پيش از قرض الحسنه بودن تسهيلات 4 تا 12 ميليون توماني وديعه مسکن خبر داده بود که عملیات والفجر اين مقام مسئول در جديدترين اظهارات خود، براي اين نوع تسهيلات نرخ سود بانکي اعلام کرده است.

صادقي گفت: وام 4 تا 12 ميليون توماني وديعه مسکن، سود 12 درصدي داردخرید آپارتمان سمنان و تنها بخشي از آن توسط دولت به عنوان يارانه به بانک مسکن پرداخت مي شود.

وي نرخ سود تسهيلات وديعه اسکان موقت را همانند تسهيلات مسکن مهر، 12 درصد اعلام کرد و گفت: ساکنان شهرهاي اخبار شاهرود کوچک براساس توانايي مالي خود سود کمتري مي‌پردازند.فروش خانه کلنگی نوشهر

صادقي گفت: نرخ سود اين تسهيلات فروش آپارتمان تبریز براي تهران 9 درصد، مراکز استانها 7 درصد و ساير شهرستانها 4 درصد در نظر گرفته شده است که دولت يارانه مابه التفاوت تا 12 درصد را به بانک مسکن مي پردازد.

باتوجه به اظهارات معاون وزير مسکن، مي توان گفت تسهيلات 4 تا 12 ميليون توماني وديعه مسکن فقط براي شهرستانها قرض الحسنه است تابلوهای کنترل دیزل ژنراتور

صادقي قدرت پرداخت را از دليل اصلي تفاوت نرخ سود در شهرهاي مختلف عنوان کرد و گفت: با توجه به بالا بودن ميزان ساخت و ساز در شهرهاي بزرگ و کلان و قيمت بالا و سرعت فروش املاک در اين شهرها طراحی حرفه ای شبکه توانايي مالي ساکنان شهرهاي بزرگ و کلان براي پرداخت سود بيشتر است.

وي افزود: وزارت مسکن و شهرسازي با هدف ماشین زهکشی تمام اتوماتیک قرار دادن اين گروه از متقاضيان سعي کرده است کمک اجاره مسکن شاهرود مالي بيشتري را به کساني که توانايي هاي مالي کمتري دارند، ارايه دهد.

به گفته معاون وزير مسکن و شهرسازي، رقم وام وديعه مسکن در تهران 12 ميليون تومان، در کلان شهرها 8 ميليون تومان، دردستگاه طیف نما مراکز استانها 6 تا 7.5 ميليون تومان و در شهرستانها 4 تا 4.5 ميليون تومان است.

No comments:

Post a Comment